مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، کار فرهنگی و تبلیغی با محوریت جوانگرایی است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقر بیک تبریزی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه  رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، کار فرهنگی و تبلیغی با محوریت جوانگرایی است، افزود:  نمونه بارز رویکرد جدید این نهاد، انتصابات درون سازمانی و انتخابات شورای هیئات مذهبی بوده که اخیراً برگزار شده است.

این سازمان در طول تمام سال‌هایی که از آغاز فعالیتش می‌گذرد، تلاش کرده تا در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی، نقشی حائز اهمیت را در سطح جامعه با بهره گیری از توان مؤسسات، نهادها و کانون‌های مردمی تحت پوشش تبلیغات اسلامی با بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط دیگر، گام بردارد و خوشبختانه در بسیاری از موارد، نتایج این اقدامات برای همگان ملموس و قابل مشاهده بوده است.

وی با بیان اینکه خانه های دین و زندگی، قلب تپنده و کانون فعال فکری و فرهنگی هستند، ادامه داد: در این خانه ها، بانوان فعال و دغدغه مند، منازل خود را با همکاری همسر و فرزندان به پایگاه فرهنگی و دینی در محل زندگی خود تبدیل می کنند، این محل ها باید جایی برای برنامه ریزی و معرفت افزایی حوزه فرهنگی و دینی به شمار آید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 120 خانه دین در استان وجود دارد که براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در تلاشیم تا این تعدا به 500خانه دین و زندگی افزایش پیدا کند.

این مقام مسئول به برنامه های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی خانوادگی برای کارکنان، جلسات آموزشی، رونمایی از سایت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی، آغاز به کار رویداد تابستانی “گامی نو”، دیدار با خانواده های شهدای تبلیغ، تجلیل از برترین های تبلیغ، دیدار فعالان تبلیغ با استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا از جمله برنامه های در دستور کار برای اجرا طی یک هفته آینده این اداره کل قرار گرفته است.

به گفته وی؛ در رویداد تابستانی “گامی نو” که یکی از برنامه های این اداره کل برای ایام تابستان است، از اساتید کشوری و استانی در زمینه آموزش استفاده می شود و مخاطب آن گروه ها و تشکل های فعال استانی هستند.

باقر بیک اضافه کرد: ثبت نام در این رویداد تابستانی از یکم تا ۱۰ تیرماه است که به ۲ بخش آموزشی و داوری تقسیم می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هایی برای ایام محرم صورت گرفته و به تمامی ادارات و شهرستان ها ابلاغیه ارسال شده، امسال با توجه به بازگشایی مرز زمینی، زائران پاکستانی علاوه بر مرز میرجاوه می توانند از مرز ریمدان نیز به کشور ورود پیدا کنند که پیش بینی می شود حجم سنگینی از زائران را از کشور دوست و برادر پاکستان در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *