مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ارسال آثار سوگواره عکس و فیلم محرم “ماه نشان” تاپایان اربعین حسینی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت السلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی با عرض تسلیت ایام محرم و صفر، افزود: با توجه به برگزاری پر شور مراسمات ایام محرم تاکنون و تداوم برنامه ها تا اربعین حسینی، مهلت ارسال سوگواره فیلم و عکس محرم “ماه نشان” تا پایان روز اربعین حسینی تمدید شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین هیئت های مذهبی، مساجد، تکایا، فعالان مواکب و گروه های جهادی فعال در محرم و صفر و برگزار کنندگان مراسم با شکوه بزرگداشت قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین (ع)، تاکید کرد: فعالیت های بسیاری در طی ایام محرم و صفر در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود که بسیاری از مردم از این آداب و رسوم بی خبر هستند و در این خصوص دو سوگواره محله حسینی و ماه نشان در سطح استان برنامه ریزی و درحال اجرا است.
وی ادامه داد:این دو طرح با همکاری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) سازمان فضای مجازی بسیج و اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با هدف انعکاس فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در طی ایام محرم و دهه اول صفر در حال اجرا است.
این مسئول با اشاره به جزئیات سوگواره عکس و فیلم محرم ماه نشان، تصریح کرد: برای این سوگواره دو هشتگ “#نجاتاهلعالمباحسیناست و #کشتینجات” و محورهای “هرکوچه یک هیأت”، “رعایت مسائل بهداشتی در هیأت”، “هرخانه یک هیأت”، “خادمی کودکان و پیرغلامان” ، “هیأت و خدمات اجتماعی” و “هیأت و مبارزه با شیوع اپیدمی” در حال اجرا بوده و جوایز نقدی خوبی برای برندگان هر بخش در تظر گرفته شده است.
وی درپایان گفت: افراد علاقمند به شرکت در این سوگواره می توانند از طریق سایت nehzatsb.ir نسبت به کسب اطلاعات لازم و ارسال آثار اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *