مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عدم حضور مردم سطح استان در خیابان ها و جامعه برای مقابله با اغتشاشگران نه تنها از روی ترس نبوده، بلکه برای حفظ آرامش و امنیت بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت دو تن از پرسنل سپاه سلمان که با حضور مسئولان و مقامات دولتی و لشکری استانی و کشوری در محل حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد، افزود:
زندگی بدون جهاد در راه خدا معنا ندارد، آنچه که باعث عزت و افتخار و‌ بزرگی‌ در اسلام محسوب می شود جهاد در راه خداست.
این مقام مسئول تصریح کرد: این دو شهید عزیز که امروز در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادتشان هستیم، اولین شهدای در راه خدا نبوده و آخرین آنها هم نخواهند بود چرا که جهاد در راه خدا، دفاع از مکتب الهی و اهداف بلند الهی ادامه دارد تا وقتی همه عالم تحت حکومت عدل الهی به آرامش برسد.
وی افزود: جبهه حق و باطل همیشه در مقابل هم از اول خلقت عالم بوده و در آینده هم خواهد بود و هر کدام طرفدارانی داشته و دارند.
وی با اشاره به این مطلب که همه مجاهدان در راه خدا آماده فدا کردن جان خود در مسیر الهی هستند، خاطر نشان کرد: طالب خون شهدا خود خداوند است.
حجةالاسلام باقر بیک با محکوم کردن اغتشاشات اخیر،گفت: آن کسانی که این اغتشاشات را آغاز کردند، در رده اول و هم رده مزدوران غرب و سرویس های جاسوسی آنان هستند.
وی اظهار کرد: آن کسی که در پایتخت وحدت اسلامی باعث تشویش اذهان عمومی،هرج و مرج و ایجاد اختلافات در بین مردم، اقوام و مذاهب می شود، باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عدم حضور امروز مردم سطح استان در خیابان ها و جامعه برای مقابله با اغتشاشگران نه از روی ترس بلکه برای حفظ آرامش و امنیت بوده است.
وی با تاکید بر این مطلب که هر چه داریم به برکت شهدا و خون آنان است، تصریح کرد: برخی فراموش کرده اند که در دوران شاهنشاهی دارای هیچ منزلت و جایگاهی نبوده اند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عزت و احترام رسیده و پست و مقام گرفته اند و هنوز هم ناشکر و ناسپاس هستند!.
وی خطاب به این افراد تاکید کرد: این اقدامات پاسخ دارد، اگر‌ امروز مردم استان، آرامش را حفظ کرده و سکوت کردند و به خیابان ها نریخته و فریاد «مرگ بر منافق» سر نمی دهند، بابت آرامش و امنیت است، نمی خواهند تضاد و دوگانگی در جامعه پیش بیاید و لشکر کشی صورت پذیرد، بسیجیان ما حاضرند جان و‌ خونشان را در راه نظام و انقلاب فدا کنند، نمی‌گذاریم امنیت،عظمت و صلابت نظام‌لکه دار شود.
وی گفت: کسانی که آتش شعله اغتشاشات را در استان روشن کردند، حتما به محاکم قضایی و محضر الهی پاسخ خواهند داد، خواست ما نیز برخورد قانونی و بدون هیچ ملاحظه قوه قضائیه با آن افرادی است که باعث شعله گیری این اتفاقات شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *